یکی از بزرگترین نیاز #استارت_آپ_ها طراحی کمپین های تبلیغاتی و برنامه های بازاریابی موثری است که به رشد و توسعه بازار آنها کمک کند.
شما روزانه شاهد برنامه های بازاریابی و کمپین های تبلیغاتی زیادی هستید که عملا شکست خورده و حتی بعضن چندش آور هستند.

اگر بعنوان یک #کارآفرین و یا #مشاور در طراحی یک کمپین دخیل هستید 8 توصیه زیر را در طراحی و اجرای کمپین خود در نظر بگیرید. این توصیه ها به شما کمک می کند تا از طراحی یک کمپین شکست خورده خودداری کنید.

8 توصیه ارزشمند در طراحی یک کمپین تبلیغاتی موثر:

۱-منحصر به فرد باشید
۲-خلاق باشید
۳-تا جایی که امکان دارد حواس پنج گانه افراد را درگیر کنید
۴- کمپین خود را طوری طراحی کنید که قابل مدیریت
باشد
۵- تا آنجا که می‌توانید ارگانیک، پویا و زنده عمل کنید
۶- خاطره انگیز باشید تا در ذهن افراد بمانید
۷- حرفه‌ای رفتار کنید
۸- از فناوری های نوین و پیشرفته برای تاثیر گذاری بیشتر استفاده کنید.

دکتر_محمدرضا_انصاری