روش های جدید فروش
وقتی مدتی از خرید یک مشتری می گذرد و اثری از او نیست و برای خرید مجدد یا خدمات پس از فروش و یا تمدید خدمات به شما مراجعه نمی کند باید دلتنگ او شوید.
می توانید با یک تخفیف، یک دعوت، یک پیگیری مجدد، که می تواند بصورت پیامکی یا تلفنی باشد، به مشتری نشان دهید که چقدر برای او ارزش قائلید.
این کار باعث می شود مشتری شما به شما وفادار باشد و همچنین برای شما تبلیغات دهان به دهان داشته باشد.
"جناب آقای ...........
شما مدتی است که به شرکت ما مراجعه نکرده اید و ما دلتنگ شما شده ایم. لطفا در صورت امکان دوباره از ما خرید کنید"