مراقب نگرش تان باشید !!!

 

بین فقیر بودن و ثروتمند بودن یک تفاوت بارز و بزرگ وجود دارد و آن نوع نگرش است؛ آنهایی که فقیر می مانند بدون شک نگرش شان به شدت مشکل دارد. در یک جامعه بحران زده، فرصت های زیادی برای رشد وجود دارد ولی آن فرصت ها فقط توسط افرادی دیده می شوند که نگرش متفاوتی دارند! سختی ها و مشکلات همه را آزار می دهد ولی آنهایی که نگرش متفاوتی دارند با تلاش هوشمندانه  سختی ها را پشت سر می گذارند! بسیاری از دولت ها سیاست های اشتباه و بحران زایی دارند، ولی آنهایی که نگرش متفاوتی نسبت به بقیه دارند می توانند عملکرد متفاوتی داشته باشند!

آنچه بیش از هر چیز زندگی و کسب و کار شما را در بلندمدت تغییر می دهد نگرش شماست، پس مراقب نگرش تان باشید !!!

شهامت عبور از پرتگاه های زندگی تان را داشته باشید!

لبه پرتگاه ایستادن ریسک زیادی دارد اما هیجان انگیز و لذت بخش است! همه آدم ها جرات ایستادن لبه پرتگاه را ندارند به همین دلیل هم هیچگاه لذت آن را درک نمی کنند.

در دنیای موفقیت نیز گاهی نیاز است لبه پرتگاه حرکت کنی تا بتوانی وضعیت بهتری را تجربه کنی ! اما همه جرات و شهامت عبور از لبه پرتگاه های زندگی را ندارند ، به همین دلیل همواره در یک حاشیه امن نه چندان دلچسب زندگی می کنند و با نارضایتی و ناملایمات دست و پنجه نرم می کنند. 

شما در کدام دسته اید؟ تجربه های هیجان انگیز خود را از لبه های پرتگاهی که پشت سر گذاشته اید برایم بنویسید...

دلیل اصلی شکست کمپین های تبلیغاتی

خیلی وقت ها خودمان کاری می کنیم که بازار از ما روی برگرداند.

چرا که مشتری را نشناخته ایم و برای خودمان شروع به تولید محتوا می کنیم و کمپین های تبلیغاتی طراحی می کنیم.

برای انتقال پیام مان به مشتری ابزاری برمی گزینیم که از نظر خودمان بهتر است و مشتری را در نظر نمی گیریم! این دلیل اصلی شکست بسیاری از کمپین های تبلیغاتی در ایران و رویگردانی بازار از  ماست !.

" بخشی از صحبت های من در پنل تخصصی مارکتینگ و رسانه و تاثیر آن در صنعت خرده فروشی #ایران_ریتیل_شو"